God komt in het gewone

Abonnement afsluiten

Als je een abonnement afsluit kun je alle materialen van het gemeenteproject inzien. Vervolgens maak je het op maat voor jullie eigen situatie en wensen door onderdelen van je keuze aan te vinken. Je slaat het op en kunt de pdf printen of delen met gemeenteleden.

Kerken die al een gemeente-abonnement op Leren in de kerk hebben, hebben geen aanvullend abonnement nodig. Zij kunnen alles al inzien en gebruiken.

Kerken die nog geen abonnement hebben kunnen speciaal voor het gemeenteproject een abonnement van twee maanden afsluiten. Je krijgt dan één gebruikersnaam en inlogcode waar iedereen in de gemeente gebruik van kan maken. Dit abonnement kost 125 euro en is geldig in november en december.

Leuk extraatje van dit abonnement is dat je ook alle andere materialen van Leren in de kerk kunt inzien om een idee te krijgen van wat de site nog meer te bieden heeft!

Voor vragen en om een abonnement af te sluiten kun je mailen naar info@lerenindekerk.nl.

Voor het afsluiten van het abonnement hebben we de volgende gegevens van je nodig:

• Naam van de gemeente (dit wordt de gebruikersnaam)
  • Mailadres (hierop krijg je een mail om zelf een wachtwoord in te stellen)
  • Adres waar de factuur heen kan