Spoorzoeken in de Bijbel

Tijdlijn

Bij Spoorzoeken in de Bijbel hoort een prachtige tijdlijn van de Bijbel die ook los van de methode te bestellen en gebruiken is.

De tijdlijn maakt de historische lijn van de Bijbel visueel door een overzicht van landschappen en gebeurtenissen die de geschiedenis illustreren. Bij de tijdlijn horen ook vijftig kaartjes met de bekendste bijbelse personen. Door klittenband-coins kun je de kaartjes op de tijdlijn plakken en er eenvoudig weer af halen. De programma's van Spoorzoeken in de Bijbel bieden elke bijeenkomst leuke werk- en spelvormen om de tijdlijn te gebruiken.
Bekijk de tijdlijn in dit filmpje!

Kinderen krijgen thuis, op school en in de kerk meestal losse bijbelverhalen aangeboden. Maar ze hebben vaak geen idee hoe die verhalen met elkaar in verband staan en hoe de bijbelse historie in elkaar zit. En dat wil het materiaal van Spoorzoeken in de Bijbel hen nu juist wel meegeven.

Deze tijdlijn is een geweldig hulpmiddel om de grote lijn en de geschiedenis van de Bijbel inzichtelijk te maken voor kinderen en staat ook nog eens mooi in elke kerkzaal of schoollokaal!

De tijdlijn is een kunststof banner van 250 cm breed en 23 cm hoog. Door ringen aan de bovenkant is de tijdlijn met bevestigingsmateriaal naar keuze op te hangen.

Prijs:  75,00

De tijdlijn en de bijbehorende plaatjes zijn te bestellen in onze webwinkel.