Abonnementen

Gemeenteabonnement:

Bij een gemeenteabonnement kunnen alle leden onbeperkt een jaar lang alle programma’s inzien en downloaden. De kerk krijgt één toegangscode voor alle leden.

De prijs voor een gemeenteabonnement bestaat uit een vast bedrag (€ 100) en een bedrag per kerklid (€ 0,75, waarbij het totale ledental geldt). Voor kerken boven de 1500 leden wordt een offerte op maat gemaakt.

Als je een gemeenteabonnement afsluit, krijg je 50% korting op een toerustingsbijeenkomst door Kerkpunt! Je kunt bijvoorbeeld toerusting krijgen over de visie achter de website en hoe je die in jullie gemeente kunt inzetten, maar het kan ook gaan over geloofsopvoeding, liturgie, missie, leidinggeven of...

Voor meer informatie of aanmelden voor een gemeenteabonnement kun je ons mailen.

Individuele abonnementen:

Deze abonnementen sluit je zelf af en mag je gebruiken voor je eigen jeugdgroep, kring of cursus. Voor één credit koop je één programma van een methode naar keuze (Belong/Tafelgesprekken/enz.)

Basic – 5 credits = 15 euro
Medium – 15 credits = 41, 25 euro
Premium – 25 credits = 62,50 euro

Klik op het abonnement van je keuze om het aan te vragen.

Ongebruikte credits vervallen na 1 jaar. Als je eenmaal een account hebt, kun je altijd credits bijkopen in onze winkel.

Extra's

Bij een aantal methoden heb je naast het online programma ook andere materialen nodig, zoals een tijdlijn bij Spoorzoeken of boeken voor de deelnemers bij Op handen en Tafelgesprekken. Deze kun je bestellen in onze winkel. Dit wordt duidelijk bij de introductiepagina van de methode vermeld.

Heb je nog vragen over onze abonnementen? Kijk even bij Veelgestelde vragen of stuur een mailtje