Wil je meer weten over de visie achter deze website? Klik dan hier!

De projectleiders van Leren in de kerk

Anko Oussoren is theoloog, adviseur bij het Kerkpunt en jeugdwerker. Hij heeft veel praktijkervaring en spreekt regelmatig in kerken.

“Ik hou van van ontmoetingen waarin we ruimte krijgen om onze levens te delen en we samen kunnen bidden. Kerken helpen om zulke ontmoetingen te realiseren is waar ik me met lerenindekerk.nl voor inzet.”

Ingrid Plantinga is theoloog en productontwikkelaar bij Kerkpunt. Ze schrijft en spreekt over geloofsopvoeding en geloofsleren.

"Ik geniet er altijd van om in de kerk samen met groepen kinderen, jongeren of volwassenen te leren. Op deze website deel ik mijn passie en ideeën met kerken."

Leren in de kerk  is een initiatief van Kerkpunt en Buijten & Schipperheijn.

Kerkpunt inspireert en ondersteunt gemeenten en gelovigen met training, begeleiding en toerustingsmaterialen.

Ons team werkt deskundig en vanuit een levend geloof. In onze advies- en onderzoekspraktijk combineren wij kennis van theologie en veranderkunde. Kerkpunt biedt praktische toepassingen voor gemeenteopbouw en persoonlijke geloofsgroei.

Buijten & Schipperheijn Motief maakt als uitgeverij al jaren met veel passie boeken en producten voor de christelijke markt.